Tuesday, January 20, 2009

Imorgon är en stor dag...

...för nya säsongen av Lost börjar i USA. ÄNTLIGEN! Som jag har väntat.

Dagen inleddes av att en elev gjorde något oväntat som fick mig att säga "Nu är det kallt i helvetet" och Thomas att utbrista "Nu blommar löken" och efter det visste vi att allt kan hända.

Vid lunchtid hade någon snott min mattallrik och det visade sig att tjyven hette Hanna... Som tur var fick jag lunch ändå. =) (Du är förlåten, Hanna).

Hämtade barnen och åkte och handlade (trots att jag svurit att aldrig mer handla med 2 hungriga barn). Det gick över förväntan. När jag kom hem hade världens bästa svärfar skottat gården. När han åkt och hämtat svärmor lurade jag in dom på lite mat och kortspel.

Snart Top model.

Imorgon Lost.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Ha ha ha så tokigt det kan bli ibland!Mätt blev jag då iallafall hihi! Så många besökare du har på din blogg, va kul å visst blir man lite nyfiken och vill veta vem det är?
Vi ses imorgon, nattinatti!