Monday, January 26, 2009

Just another manic...

...Monday.

Igår bakade jag havrekex och de blev lika goda som jag hade hoppats på. Hade även 2 stjälpare som också ville baka. Det var de ensamma om.

Harry och Signe kom och vi lirade lite kort och sedan bjöd vi på Karlssons frestelse. En Jansson med köttfärs istället för ansjovis. Max stekte löken och köttfärsen. Mycket gott men receptet behöver bearbetas. Påbörjade ett nytt pussel igår och smaskade lite på torkad rensida som vi fått av H & S. Alla i familjen tyckte det var utsökt. Sen var det god natt.

Idag har man knegat.

Fram med middagen, plocka bort, lägga pussel, mysa med barnen och natti.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Hej hopp!
Jag kollade in Fridas blogg och lämnade en liten kommentar.
Alltså LÖSSEN...vi har nu luskammat hela familjen, alla har utom jag! HJÄLP!Jag kommer att få ett psykbryt av lusinvationen...natti natti.
Vi ses imorgon!