Thursday, November 1, 2007

Eighteen down...

...981 to go. Utanför lassa var den.

Ryggen känns lite bättre nu på morgonen, igår kväll var det skrutt med den. Max har haft feber inatt och hostar. Affe sprutar grönt snor omkring sig, så båda är hemma med mig idag. Ikväll kommer syrran med familj så då blir det full rulle.

Idag säger vi grattis till Alfreds gudfar Mattias;


Vi säger även grattis till grannen Carin som fyller 50.

Till Anette;
Det verkar som om det finns en scrapaffär här. Om du snubblar över den kan du väl handla nåt fint åt mig så får du betalt när du kommer hem;

Imag-e-nation Leeds branch is at
144 Briggate,
Leeds City Centre
LS1 6BR

Tel 0113 2342470

2 comments:

Hoodan said...

Hello Luv!
Guess what-I know where that street is! We were on it on Tuesday so you might be in luck...
Off to Bronte land today. Most people with a hangover after a pub-crawl and quiz night yesterday.
Viktoria and I also had a REALLY nice 3-course meal at a REALLY nice pub for less than 200kr incl. wine. Goodie!
Still miss u.
Luv Best Friend

Nicola said...

Du är för duktig! Ooh jag vet inte vad jag vill äta eller se, jag är nog mest bara tacksamma för sällskape :) Men en rolig film tror jag på iallafall.