Friday, November 2, 2007

Nineteen down...

...and 980 to go. Idag var jag förbi Anki och skulle hämta alla Boken om mig, men hon var inte hemma. Passade på att samla in hennes regnr.

Idag fyller min Max 4 år! 4år! Vad hände? Han är ju värsta stora killen nu.


Imorgon ska vi ha kalas för honom och kusin Emma som fyller 7 på söndag.

Imorse hade Hanna tråkigt, och eftersom jag är världens bästa moster, så ställde jag upp och vi bakade tillsammans. Sen for jag och syrran till Bureå och tände ljus. Till Valliden och hämtade enris som jag gjort en uppsättning av. Svärfar är hemma och på benen igen, men är fortfarande risig.

Barnen är friskare. Affe snorar ganska mycket, men verkar relativt pigg.

Igår pysslade jag lite jultags under tiden Affeman sov;


Vi säger även grattis till kusin Jesper som fyller tonåring idag.

No comments: