Friday, November 23, 2007

Greetings...

...from Thailand! Flygresan var fruktansvard. Jag fick halsfluss och hade feber. Affe somnade sent, men sov nogurlunda jamfort med oss andra. Danne sov inget. Nar vi kom fram packade vi upp och slangde oss i poolen. Skont! Vi har aven badat pa Kata beach (havet) men Max var lite feg och satt mest och gravde i sanden.


Vi ater och dricker gott, njuter av livet och semestern. Affe och Max badar och ater glass, dricker cola och myser. Vara magar har dock tagit stryk och vi springer ofta pa toa idag.


Ikvall ska vi till Kamala och eventuellt forbi dar vi bodde forra gangen och ata mat fran Moms seafood, vart favvostalle. Vi ar solbranda och Nicke och jag svider mest. Kanner dock inte igen min make, som bade solade forsta dagen och steg upp och at frukost andra dagen. (Han har blivit erbjuden att kopa kokain...) Gulp!


Pa sondag blir det nog en tripp till Phi phi oarna. Det blir najs.
Miss you Hood!

4 comments:

kikki said...

Åhhhhhhhhh, varför fick jag inte följa med i en liten resväska !!..Det ser underbart ut. NJUT!

Kram
Kikki

kikki said...

Eller vad skriver jag "liten" resväska.... Det krävs en STOR!!!

Hoodan said...

miss u 2......

hoppas halsen inte sabbar 2 much

trevligt att ha bil dock!!

Enjoy!!!!!!!!!!!!

Kajsa said...

Hej!

Vi var många på jobbet som skickade drömmande tankar efter Dig, när vi visste att Du var framme. Jag hoppas ni får en underbar semester, med massor av mys och kärlek. Se det som en prioriterad EVK, Efterlängtad Vila eftersom boken om mig är Klar.

Sköt om Er!
Kramar Kajsa