Monday, June 22, 2009

243...

...på parkeringen bakom gamla posten och 244 vid Landskyrkan.

Idag var det jättevarmt ute. Eftersom jag är hlavtidssjukskriven fick jag lämna barnen på dagis och själv begav jag mig på stan för att köpa presenter till Affe som fyller år på lördag. Köpte även kläder till Max.

När jag kom hem kom även regnet så det blev ingen solning för mig idag.

Hämtade barnen och sov en och en halv timme på Max säng. Hämtade Daniel och gjorde middag.

Dagens middagstips;


Revbenen finns att köpa på ICA supermarket i köttdisken. Klara i ugnen på 20 minuter. Doppas i Spare ribssåsen och den smaksatta creme fraichen. Åt potatistwisters till. Kladdigt och mumsigt. Till och med Daniel tyckte det var gott, och det vill inte säga lite. Kanske något att bjuda Alfreds gudfar Matte på.

Idag fyller Samuel år, grattis!

No comments: