Monday, June 29, 2009

Svalare...

...idag med endast 20 grader. Oj, så skönt! Barnen var på dagis fram till lunch. Då kom Gustav och Lovisas pappa Johan och hämtade hem dem till sig. Där lekte de och tjommade på. Daniel och jag lyxade och åt lunch på Coop. Det blev köttbullar och stuvade makaroner. Mycket romantiskt. Faktiskt var salladsbordet bättre än själva maten så jag la krutet på den. Sen lämnade jag maken på jobbet och åkte ensam med en bok på Ainas där jag åt en kulglass. Pistage. Mmm. Undviker det när barnen är med eftersom Max är allergisk. Så där satt jag, ensam med min glass och min bok. Det kändes förbjudet...

Sen åkte jag hem och fullgjorde min plikt som mamma och hämtade hem barnen. Johan ville åka på Rydlinge så jag tog hand om alla 4 barnen en stund;


Efter middagen tog jag med Max, Affe och Gustav till Falket och de badade;

Träffade en gammal klasskompis som jag pratade gamla minnen med.

Hem, natta barnen och natti själv.

No comments: