Wednesday, June 24, 2009

Sommarvärme...

...med 25 grader och alla i familjen är lediga idag. Skönt. Dagens njutning; en lyxshake från Max, gjord på mjukglass och riktiga gubbar;


Igår var Mama Hood här och vi grillade norsk torsk i folie med grädde, vin, tomat, purjolök, chili och västerbottensost.


Vi grillade även majskolvar, potatis i folie, firren Daniel fiskat upp och lite korv.


Sen blev det tv i kuvösen tills myggen höll på att äta upp mig. Då gick vi in.

Idag har jag varit på stan och handlat present till Nicola. Sen har barnen fått springa genom sprut från vattenslangen;


Jag har köpt lite pocketböcker så nu är det sommar på riktigt. Barnen har även fått bada i badbåten, vi har gjort rabarberjordgubbssaft och vi har köpt milkshake. Mmm. Daniel och Max har cyklat en sväng och nu ska de ut och åka inlines och cykla igen.

Dagens minus: Jag hade en spindel på mitt ben idag som var 3 cm mellan ögonen. Huga!

No comments: