Saturday, October 6, 2007

Five down...

...994 to go. Vi var och handlade idag då Daniel frågade vilket nummer jag var på. Jag svarade och sedan pekade han på pärlan, 005 som stod i höstsolen och väntade. It feels som damn good.

När Fredrik kom upp till Skeletstaan hade han med sig min beställning med Ernsttändsticksaskar;


På baksidan står;
"Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"
"När en katt ligger i ett rum och sover finns det inget för en inredare att göra där"
och "Jag har mött libbstickor somm tittat mig i ögonen"
Han är så fin, den där Ernst.

Har pysslat lite både igår och idag, det är det enda man har ork till. Det har blivit 2 inbjudningskort till Max födelsedagspartaj;


Och det andra blev jag inte lika nöjd med;


Beställde tapeterna förra veckan så dom kommer förhoppningsvis på onsdag. Hood lät inte helt oäven på att hjälpa till. Då vet vi vad vi gör nästa helg.

006, I´m coming for you!

No comments: