Friday, October 12, 2007

Seven down...

...and eight, 991 to go. James Bond påträffades på väg till Ica Maxi och 008 på Viktiorabron. Sweet.

Barnen är levererade till Valliden och ska vara där hela helgen. Tyvärr glömde jag madrassen till resesängen, trots att jag verkligen stannade upp innan jag for och tänkte igenom vad jag kunde ha glömt.

Ikväll har vi slipat skarvarna och spacklat;


Tyvärr ska spacklet torka i 16 timmar innan man kan tapetsera, så vi kan inte börja ikväll. Imorgon måste vi packa in alla utegrejer i kuvösen innan det snöar över. Förra året stuvade vi in grejerna en söndag, och dagen efter kom snön. Gulp! Vår familj i ett nötskal... Världens bästa Hood åker till Valliden och sköter barn imorgon medans farmor och farfar är på loppis. Sen ska vi bjuda henne på middag och tapetsering som...tack?

Vill även säga till Sister K; Njut av mammaledigheten. Är lite avis, men du är VÄRD det! Och gott nytt år!

1 comment:

Nicola said...

och Hood liten, om jag får be?