Friday, October 5, 2007

Så fick man det svart...

...på vitt att det är halsfluss. Penicillin är inköpt och kuren är påbörjad.
Passade på att åka och sätta växter på gravarna i Bureå, nu när Daniel kan vara hemma med barnen.


Som ni ser hjälpte Daniel mig med att fixa kortläsaren så nu kan jag lägga ut bilder igen. Idag blir det stilla och lugnt, kanske se nån film.

Letar fortfarande efter 005. Det är som om den inte existerar. En bekant till mig, inga namn nämnda, men det börjar på T och slutar på homas Löfgren, sabotören, räknade ut hur lång tid det kommer att ta för mig att komma upp till 999 med tanke på den takt det går i idag. Om man räknar på att jag hittar 4 st/månad så kommer det att ta 20 år!!! Blorg!

Till sist två bilder på skrivbordet, som i och för sig inte är helt färdigt. Men vi kan väl kalla det två smakprov då;


Och;


That´s all folks!

1 comment:

Nicola said...

Tack, jo det är är mina foton :)