Tuesday, October 2, 2007

Hur kan det redan vara...

...oktober? Vad hände med september? Snart kommer snön, för tusan! Förra oktober hade vi riktig vinter ett bra tag.

Har faktiskt haft en riktigt skaplig dag på jobbet idag, fastän det är tisdag. För att citera en viss Pär Sundin; "Tisdag...det är varken måndag eller fredag." Han visste vad han talade om...
Har i alla fall blivit positivt överraskad av vissa skrivartalanger i min 8:a. Riktigt roligt.

Har börjat ta tag i min egen Boken om mig, men har inte fått tummen ur vad det gäller framkallning. Har en masa kort från min barndom som jag också måste gå igenom. Måste få reda på vad jag vägde och hur lång jag var när jag föddes. Kanske min morbror vet...

Filmer september;

1. Spiderman 3
2. Bridge to Terabithia
3. Wildhogs
4. Simpsons-the movie
5. Lara Croft 2
6. De dimhöljda bergens gorillor
7. Lost souls
8. Sunshine
9. Tenacious D-The pick of destiny
10. Allt om min buske
11. Knocked up
12. Cocktail
13. The cell
14. The number 23
15. 1408
16. Evan Almighty
17. Breach

1 comment:

Nicola said...

tiden går for nu, tänk snart är ni i Thailand, vad tusan ska jag ta mig till då, varken mamma nr1 eller mamma nr2 är hemma när jag åker. Kan det bli värre?