Thursday, October 25, 2007

Kajsas by...

...gästades ikväll av papperspysslande snyggingar. Uppgiften bestod av att scrappa tändsticksaskar i julmotiv. Alla fick två dubbelsidiga julpappersbitar, en blomma, en brad, ett julmotiv, en röd trådbit, och "god jul" i QK Katie. Det fanns även tillgång till stämplar, stansar, stämpelkuddar, fluid chalk mm. Det roliga var att se hur olika allas resultat blev, trots att alla fick samma utgångspunkt. Bra jobbat, brudar!


Under tiden lyssnade vi på julmusik för att komma in i julstämning. Mycket trevliga lokaler, men snön uteblev dock...


I övrigt har jag tappat "filmstinget" och fastnat i serieträsket. Jag hänger med i alldeles för många serier. Vi snackar Dexter, Prison break, Desperate housewives, för att bara nämna några...

Diskuterade på jobbet om olika namn man kan döpa sina barn till efter en diskussion angående en tidningsartikel "Sveriges fittaste kvinna";
En kollegas favorit; Clitoris (läses med engelskt uttal)
Mina favoriter: Urina, Latrina, Baja-Maja, Closette, Dasette. Eller ännu bättre;
Förnamn:Closette, Efternamn: Dasette

Mental note-Jag har för lite att göra...

Imorgon 10.00 får jag domen av Sune; Rotfylla eller dra ut tanden. Det måste man kunna jämföra med "pest eller kolera"...

No comments: