Sunday, October 21, 2007

Johan Burman...

...Du är här med portad från Hökvägen 4, och får inte under några som helst omständigheter vistas inom 1 km från mina barn! Du har lärt min yngsta son att säga "Ägd!"... Han säger inte "mamma" ännu, men "ägd"... Är jag nöjd? Nej!

Igår var vi i alla fall i Varuträsk och avnjöt en sagolik middag;


Underbar miljö och fantastiskt sällskap. Kortspelet tog som vanligt minst 2 timmar...


Idag ska jag vara ute med barnen en sväng, ska göra några fler inbjudningskort och sen ska vi se videofilmen från Thailand och börja peppa. Det är mindre än en månad kvar!

Imorse var jag grymt nära att ge upp dieten. Jag längtar efter en riktig frukost med bröd! Bit ihop, Erika!

Affe drog alldeles nyss in pallen i vardagsrummet och gjorde en GIGANTISK repa i golvet.
Jag; "Affe, nej! Oj, vilket ful repa. Mamma och pappa kommer att måsta byta ut hela golvet nu. Inte göra så."
Affe: "Ägd!"

Jävla Johan!

1 comment:

Zerxzaz said...

Hahahahahaha!!! allvarligt... gjorde han det så skojjsigt.. jag kommer ikväll så bewere