Sunday, February 8, 2009

Den vill inte ge med sig...

...den här förkylningen. Fick feber igår och jag känner mig inte bättre idag. Lite smak har jag dock.

Igår åt jag rester; en lufttaco, och de övriga åt revbenspjäll. Alfred åt som om han aldrig sett mat förr och betedde sig som en neandertalare;



Ute vräker det ner vilket konstigt nog inte syns på fotot;


Scrapgrejerna jag beställde har kommit, någon ork att scrappa följde dock inte med i paketet;


Har sovit, lagt pussel och sett film de här dagarna. Max har fått snulle i veckan och klippt sönder min mammas gamla filt och ritat på tapeterna i både hans gamla rum och i köket. Till salu: ett stycke busunge.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Hej å JA det är en följetong som inte vill ta slut och kommande lön vill jag inte ens tänka på! HJÄLP! Jag blir iallafall hemma med Wille
imorgon(IGEN).
Vad kul att er lilleman börjar piggna till, synd att du har drabbats. Krya på dig och passa på att se många bra filmer!
Kram