Thursday, February 5, 2009

Masade mig upp i morse...

...med 37,8. Slet upp Max som skulle på Bulleri för att träffa sin blivande förskoleklassfröken. (som det visade sig blev inställt pga sjukdom) Gick ut till bilen och sa till Max; - Var försiktig så att du inte ramlar, det är jättehaaaaaaalt. Swosch! Så låg jag på marken. Svor en ramsa och drog iväg.

Till jobbet och genomförde nationella provet. Använde 8 pappershanddukar som jag fyllde med snor. Hann snabbt med att träffa Anki och Emelie (och hennes lille Alfred) som var på besök. Hem och la mig och sov på soffan. Slog igång Scooby Doo 7 gånger. Har nu 38,2 men har tagit en alvedon.

Dagens Affe;
-Danne, passa dig där ute, det är snorhalt. Jag drog en vurpa i morse och slog mig nästan fördärvad.
-Mamma illa sig. Mamma låna plåster. Låna Affes plåster. Jag har Spindelmannen på.

No comments: