Sunday, February 22, 2009

Det var den helgen...

...det.

Igår gjorde vi amerikanska pannkakor till frukost enligt ett recept ur Allt om mat;


Det gick hem oss alla barn och även hos Nicke som hoppades på pannkakisar även söndagmorgon. Där gick han dock bet.


Efter lördagsfrulle for Ulle, Signe och jag på stan. Handlade lite barnkläder och en ny tröja till mig själv. Sen lagade vi karlssons frestelse och såg melodifestivalen. Sen var det natti.

I morse åt vi frukost, syrran och jag gick en promenad och mina höfter började lossa fog. När vi kom hem såg vi film och sen betalade (läs mutade) jag Hanna och Johan med 20:- var. Då tog de ner julgardinerna, strök och hängde upp vårgardinerna.


Det var de mest välspenderade pengar jag pröjsat för något på länge. Så åkte kusinerna tillbaka till Umeå.

I fredags fick Affemannen lite feber, men det gick över till lördagmorgon. Däremot har han fått ögoninflammation och har tappat rösten. Så jag ska vara hemma måndag och tisdag. Resten av veckan är min makes, för jag har utvecklingssamtal i slutet på veckan.

No comments: