Friday, February 27, 2009

När livet kan jävlas...

...då gör det det...
ALDRIG MER HANDLA MED MINA BARN!!!
Ungarna var överallt! Överallt. Det jag skulle ha fanns inte. Det var potatisburgare till lunch idag. Potatisburgare är inte en måltid. DET ÄR ETT TILLBEHÖR! Trött, hungrig, handla med två barn. Det mattesnille som får den ekvationen att gå ihop skulle jag vilja träffa. Efter vi handlat var blodsockret nere i skoskaften så vi skull handla en korv. Då tog Affe av sig sin overall. Och sina skor. Sen torkade han golvet med sin overall. En gång sa min mun faktiskt;
"Två barn till salu. Någon?"
När vi sen ska hem från Kvantum, så har någon elak jävel satt upp en vägspärr så det går inte längre att köra över Lejonströmsbron. Så då måste jag köra Viktoriabron genom stan för att ta mig hem. Vad är klockan när jag upptäcker detta? Jo, 15.58... En fredag... Då ringde Hood; "Du, vi blir sena. Men jag kan fara och handla."

När jag kommer hem och försöker pusta ut med att se lite tv som jag spelade in på hårddisken igår, så funkar inte fjärrkontrollen...

Vilken härlig, härlig start på sportlovet.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Hahaha du är för härlig Erika! Jättebra skrivet, å vad jag skrattade när jag läste detta, som mamma känner man igen sig ibland kan allt verkligen bli kaos!! Tänk så här Erika mycket värre än så kan det väl inte bli?
Hoppas att fortsättningen på lovet
blir kanonbra!
Kram till dig!