Sunday, June 17, 2007

Avslutning ...

...på scrapkursen. Fick en jättefin blomma i kruka av mina kursdeltagare;


bestämde mig för att sy på min LO... Nästa gång jag kommer på att jag ska sy, just say no! Stoppa mig! Sydde naturligtvis fast tagen, och det upptäckte jag först när jag stökat bort symaskinen. Fick sprätta och försökte dölja hålen med lite band. Blev inte som jag tänkt men det får duga.


Klicka på bilden så får du se den lite närmare. Tack för den här tiden brudar. Nu ska jag smälta surströmmingen i magen och pyssla vidare med annat.

2 comments:

Nicola said...

Haha, jag glömde naturligtvis bort sista mötet, dönick som jag är, men jag har liks inte fått fotona jag beställt.. så jag skyller på det och inte på att jag vaknade 11.35

annelieronnqvist said...

Åh men tack så mycket, är väl ingen skrivarkung än, men Nicola inisterade på att jag skulle ha en, så det är väl bara att man försöker då :P Din sida är ju jättefin!!!