Friday, June 15, 2007

Jag är...

...slut som artist. Alfred somnade 19.15 igår kväll. Han vaknade igen 19.45 och grät till 20.15. Han vaknade igen 23.30. Han vaknade igen 03.15 och fick en välling. Han vaknade 04.30 och ville stiga upp. Njet, sa jag. Han somnade om mycket senare. Han vaknade 06.30 och då var han "Attack-Bebis". Är jag pigg idag? Njet! Har ändå lyckats hinna med följande;

1. Ett stycke promenad runt Sunnanå.
2. En kopp java hos grannarna. (där jag även tackade nej till kakor)
3. Dammsuga, dammtorka och skura golvet i vardagsrummet.
4. Dammsuga, dammtorka och skura golvet i sovrummet.
5. Packa ur och i diskmaskinen.
6. Kört en tvättmaskin och hängt den.
7. Varit på stan med boysen.
8. Vattnat uteblommor.
9. Vattnat inneblommor.
10. Hämtat min make som otroligt nog slutade redan kl 17.

Är jag pigg nu? Njet!


Nu är det middag och fredagsmys som gäller. Målningen får vänta till imorgon, för jag ORKAR INTE MER idag!

No comments: