Saturday, June 30, 2007

Nu är det...

...BF på Hökvägen. Barnen är i Valliden hela helgen. Oj, så skönt. Är lite besviken på mig själv att jag bara sov till halv tio... Igår var vi hos Kikki och hade tjejfest. Vi åt entrévåfflor till förrätt, grillad fisk med rostade rotfrukter till varmrätt och efterrätten står kvar i kylen. Vi åt så länge att vi inte hann med den. Men en Marguerita hann vi med i alla fall. Sen till festivalen. 250:- för att träffa gamla elever och sen stå i ett öltält och trängas är money not well spent. Mental note: Nästa år= ingen festival... Gick hem och snälle Fredrik kom och mötte mig längs vägen så jag skulle slippa gå ensam. Satt uppe till 3 och pratade. Tur att kidsen inte är hemma. Om det kunde sluta regna nu så man kan gå en promenad. Är sugen på sushi... Mmm...

1 comment:

Nicola said...

Vad trist att du inte hade roligt, jag hade verkligen galet kul :]