Monday, June 25, 2007

En liten uppdatering...

...av mina rabatter. Åtminstone några av dom.


Det är i denna rosenbågen ska sitta. Min White New Dawn väntar på att bli nergrävd här, likaså lite purpurvinda.


Och i den här så blommar nu dahlia, lobelia, petunia, blåklint och nejlika.


Blomman jag fick av mina kursdeltagare blommar så otroligt vackert. Mental note; Köp en sån här nästa år också.

I övrigt är Fredrik här och passar upp oss. Igår pysslade jag på i trädgården och solade. Killarna mekade, vi åt tacos och såg "The fast and the furious". Vilken chickflick-NOT! Idag måste jag iväg och handla inför Alfreds 1-årskalas på onsdag. Ska göra smörgåstårtorna imorgon så då behöver jag grejerna. Har även skrivit handlingslista till tjejfesten på fredag. Det ska bli sååå trevligt. Då blir det även utgång på stadsfesten. Jag antar att jag kommer att befinna mig i Krutovtältet, den stackars tid jag inte spenderar i bajamaja-kön...

1 comment:

Nicola said...

Haj :) Tack för sms:et :) Du på onsdag, jag slutar 18.00 så jag kommer så fort jag kan!