Thursday, June 7, 2007

Ännu en...

...riktigt varm dag. Började morgonen med att lämna Max på Bulleri. Handlade på Willys och Blomsterslottet. Är besviken på uteblommorna i år, eller rättare sagt utbudet. Mu! Köpte mig i alla fall 6 snittpioner som står i en vas på köksbordet. Kikki, jag skar dom precis som du lärt mig!



Hem och solade efter att ha varit på stan och handlat ett par Foppatofflor åt maken. Hämtade Max, for på andra Blomsterslottet och Coop Bygg-trädgård. Svärmor och svärfar kom förbi och vi åt revbenspjäll. Johan kom och jag gjorde studentskylten till Nicola (som kommer att visas på bloggen först imorgon). Städade och förberedde för ankomsten av min systers familj imorgon. Slog in Nicolas paket och gjorde klart grattiskortet. Visar det imorgon också. Nu blir det lite TV och god natt.

No comments: