Monday, June 11, 2007

Det blåser...

...friska vindar idag. Blåste lite blåsbubblor för Alfred och det tyckte han var jätteskoj. Medans han sov målade jag klart varv 2 på kuvösen.


Sen åkte vi på stan och handlade 2 nya Pilgrimörhängen till mig. Ett par rosa, ett par blå. Handlade även fler sommarblommor. På Max dagis var det vernisage. Alla fina bilder barnen målat satt uppe på väggarna. Det bjöds även på melon, popcorn och rabarbersaft som barnen själva kokat. Trevligt. Hem och planterade;


Hoppas det växer till sig ordentligt nu. Barnen åt pizza och jag åt en kebabsallad till middag. Daniel jobbade till 22, så det var jag som nattade barnen och sedan pysslade jag på med annat. By the way- min son är en buse! Han trippade in i köket igårkväll, och sedan blev det tyst...


Här hittade jag honom. Ungar...

No comments: