Wednesday, March 11, 2009

211...

...idag vid Brogården, 212 på Viktoriabron och 213 på Tjädervägen.

Idag jobbade vi med nationella prov hos Maggan. Hon har inte vad jag kallar en lägenhet, utan mer en vånging med utsikt över älven. Det var fantastiskt trevligt. Hon bjöd på vacker utsikt i sköna stolar, cappuchino och kakor. Sen rättade vi och läste uppsatser. Sedan bjöd hon på en jättegod italiensk pasta som jag ska bjuda Hood på imorgon.

När jag kom hem var jag ganska slut. Har haft jävulusiskt ont i halsen inatt och det verkar som om jag inte blir av med förkylningen. la lite pussel och sedan skjutsade vi Max på gympan. Under tiden for vi och handlade på ICA Maxi. Hämtade Max och Danne gjorde en spagge carabonara.

Imorgon hoppas jag att jag känner mig lite piggare. Hoppas hinna och orka med en promenad, rättning, lunchbjudning och läkarbesök.

Night night.

No comments: