Wednesday, March 25, 2009

Våffeldagen...

...är det idag så naturligtvis gjorde vi våfflor till middag;


Idag var det nationella prov-uppsatsen i engelska. Efter lunch åkte jag hem och gick en promenad så idag har jag nått upp till 10.000 steg. Sen var jag hos barnmorskan. Järnvärdet hade sjunkit lite till 122, hjärtljuden låg på 158 och blodtryck samt sockervärdet var bra.

Sen åkte vi och köpte en Amarone till 50-åringen och så handlade vi på Ica Maxi. Max for iväg på gympa och vi andra åt våfflor.

Daniel har fått sin sedvanliga graviditetsnoja och käkar kyckling fastän han är allergisk och får läppar som Linda Rosing;


Igår skulle vi ha myskväll och se lite film på X-boxen. Tydligen är den brittiska versionen av Wallander så het att boxen inte klarar av den. Bilden började lagga och sen lät boxen konstigt. Det slutade med att det började ryka ur den och sen var den knallentot. Moderkortet brann och Daniel var inte nöjd. Sen luktade det bakelit hela kvällen.


Som sagt; jag och tekniska grejer går inte ihop just nu. Koperingsmaskinen samt minst 2 bandspelare på jobbet är också med i konspirationen mot mig.

No comments: