Wednesday, March 4, 2009

Don´t mess...

... with Lisbeth Salander. För då kan du vakna upp med en otrevlig tatuering på din mage, få kontot länsat och spärrat för all framtid eller något annat otrevligt.

Ikväll var Mama Hood och jag och åt;


Sen gick vi på bio och såg;


Kan bara säga att filmen höll måttet och var riktigt, riktigt bra. Jag var skeptisk, men jag kan bara buga. Fortsättning nu, tack.

Har just sett Leila på landet och längtar efter sommar. Min man sa även det medans han sneglade på tv:n. Nu ska jag se Halv 8 hemma hos mig och sen blir det nog natti.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Jag vill också se den filmen!!! Kanske nästa helg om vi får barnpassning. Såg att du blev sjukskriven på halvtid oj så skönt för dig, tänk att kunna lägga sig ner en stund mitt på dagen och bara slappa. Det är du VÄL värd! Kram till dig...