Sunday, March 1, 2009

På bättringsvägen...

...men tät i näsan och saknar både smak och lukt. Tyvärr verkar jag ha smittat Max också. I morse sa han "Mamma, jag tror jag har blivit sjuk också, för min röst, den är inte där."

I lördags fick jag migrän på aftonen och den släppte inte helt förrän igår. Igår låg jag mest och sov, med några få timmars undantag.

Idag ska D iväg och jobba så vad vi ska hitta på vet jag inte. Jag behöver rätta bort lite skoljobb. Vi får se om orken infinner sig. Signe skulle även komma förbi en sväng.

1 comment:

Hoodan said...

Hör av dig om du vill luncha tisdag. Inga barn förrän på eftermiddagen och LEDIG från jobbet! Har dock fått antibiotika till ögat som ska smörjas var tredje timme och doktorns ordinationer att vila ögat... Vad nu det innebär! Inte sitta vid datorn antar jag. Eller se TV. Eller läsa. Eller lösa korsord. Så vad gör man? Sover?