Monday, March 16, 2009

Idag har det smält bort...

...väldigt mycket snö. ÄNTLIGEN! Sol! Sol! Sol!

Vaknade med resten av familjen i morse. De andra drog iväg på dagis och jobb och jag kokade kaffe, fikade, såg lite tv, la lite pussel. Sen gick jag en promenad till Expert och hämtade bilden. Körde till Kåge och hade lektioner och utvecklingssamtal. Nu har jag bara ett kvar.

Hem och åt middag. Nu ska jag dricka en kopp te och se "Halv 8 hos mig". Kanske får man nåt smarrigt middagstips.

Sen ska jag läsa lite för mina mysiga barn och snutta kudde. Kanske lösa lite korsord först.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Hej! Jag har feber och vid lunchtid idag ringde dagis och ville att lilleman skulle få komma hem för han var så hängig. Pär fick rycka ut och hämta hem honom...karusellen är igång igen!
Kram till dig!