Thursday, May 14, 2009

231...

...vid sjukhuset, 232 Skråmträskvägen, 233 på Sunnanåskolan.

Glukoslösningen är helt enkelt inte god. Den är rent av äcklig. Sköterskan som tog hand om mig visade sig vara en elevs mamma. Efter ett tag somnade jag och när 2 timmar gått var blodsockret på normal nivå. Godkänd.

For på stan och handlade;


2 resårklänningar, en bolero, ett par capri.


Sen drog jag hem och satte mig ute på altanen och åt lunch;




Och solade en stund. Är lite rädd för att få soleksem, så jag tog det lilla lugna. Sen satte jag in växterna som tittat fram, in i mitt växthus som har ström numera, tack vare Harry.

Gick en promb, hämtade barnen, handlade på Coop. Snart blir det varma mackisar till middag. Ikväll är semifinal 2.

Sen har min blogg fyllt 2 år!

Trevlig resa till Kikki och Matte!

No comments: