Sunday, May 3, 2009

Så var det söndag...

...igen.

Igår när Signe och jag var ute och gick, var killarna hos farmor och farfars granne och tittade på en bäver som var skjuten. Mycket spännande;


Sen kom Nenne och Bobby och vi åt grillat i kuvösen. Premiär;


I morse sprang jag och letade Max i 10 minuter. Han var spårlöst försvunnen. Jag hittade honom under dynorna i soffan i kuvösen. Max tyckte att det var jätteroligt. Det tyckte inte Mama.


Grannens barnbarn är och hälsar på nu, så killarna har lekt i massor.
Anette, Affe och jag gick och hälsade på Angelica. Vi fick fika och satt ute och pratade. Sen gick vi hem och satte fröer och knölar i blåsten.


Bäckström tittade också förbi. Sen åkte vi och köpte en förvaringslåda som barnen ska ha sina uteleksaker i. Plockade även bort lite ute. Är så grymt trött och slut så jag vet inte hur jag ska orka ut och gå nu. Men man ska upp i 10k per dag, så det är bara att bita ihop.

Det blir en tidigkväll. Ska jobba på Bulleri imorgon.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Halloj! Ledighetskommitén verkar haft det riktig bra under dessa dagar. Vad skönt att järnvärdet var bra...hihihi annat kan man säga om mig.
Själv har jag har haft feber hela helgen, inte riktigt vad man hoppats på men men nu är jag på benen igen! Vi ses imorgon...kram