Wednesday, May 20, 2009

Långhelgen...

...har börjat.

Sol i morse och sen hände det nåt. Regnet öste ner som om himlen vore öppen. Danne och jag var hos barnmorskan efter jobbet. Hon stack mig i armen, så något blodvärde fick jag inte veta. Hjärtljudet låg i alla fall på 148. Sen hämtade vi kidsen som haft sagodag på dagis. Max var Batman och Affe var Superman. De hade haft jätteskoj. Vi åkte på apoteket och ICA Maxi och handlade inför helgen. Sen käkade vi på Max som enligt vår Max är "Stans finaste restaurang". Han är inte bortskämd han inte. När vi kom hem la jag mig för att vila en stund. Sen sprack det upp och solen kikade fram. Då passade vi på att gå ut och spela lite boccia med barnen.


Fler vårlökar har tittat fram. Det ska bli intressant att se hur nya rabatten tar sig i sommar. Får fylla upp med lite annualer.


Trevlig helg!

No comments: