Saturday, July 11, 2009

Cheesebay...

...is nice this time of year. Tyvärr tyckte även myggorna det. Vi tog det lugnt, chillade, åt lite schips (ja, det är rättstavat). Sen slogs grillen igång.

Det enda jag fick göra var att röra om i 3 såsskålar, så jag blev riktigt uppassad. Skönt. Det behövde jag.


Sen sköt vi på älg och barnen roade sig själva en stund. Max fick även åka baklastare och grävskopa. Han var mycket nöjd. Men vattenkriget var roligast.


Det har poppat upp en rad nya namnförslag;

1. Bo-Diesel Gurtnoj Skogly
2. Archibald McFlederdonk Skogly
3. Vladimir Skogly

Hmm, tål att funderas på.

Telefonen ringer;
-Hur är det?
-Tja, jag har ätit mat och druckit en kvarting. Så jag är snygg.

En av sommarnes bästa dagar är avverkad. Morgondagens minus; Daniel måste jobba 12-17, Affe har feber...

No comments: