Wednesday, July 1, 2009

En händelserik dag...

...har det varit idag.

Efter en kokande natt med Max mellan oss och otroligt lite sömn, klev jag upp och gjorde frukost. Skjutsade D på jobbet, Signe kom cyklandes för att vara barnvakt. Jag åkte till barnmorskan. Allt var bra. 129 i järnvärde och 146 i hjärtljud. Nu är det bara ett besök kvar innan nedsläpp.

När jag kom hem hade Signe fått migrän. Mina barn har kanske den effekten på folk...

Gjorde lunch och satt ute och läste. 27 grader och växlande molnighet. Åt lite rabarberkräm som Signe hade med sig till oss.

Signe klev upp och sen gick jag och la mig och snuttade kudde en stund. Vi åkte sen på brogrillen där Signe bjöd oss på mjukglass.

När vi hämtat Daniel drog vi iväg på festivalen där barnen fick åka 2 karuseller, vi köpte middag; en halv langos och en halv oxfilérulle blev det. Handlade och drog hem. Nu blir det att se del 3 av Harper´s island, en ny serie som Kikki och Matte tipsat mig om.


Lite Scream meets Lost.

Night night.

No comments: