Friday, June 27, 2008

102...

...på Coopparkeringen, 103 på Lovägen, 104 på E4:an, 105 på E4:an på väg till Kikki. Tog alla igår, 894 kvar.

Hipp hipp för min 2-åring idag. Värsta stora killen har han blivit;


Jämför med för 2 år sedan;


Idag har Signe bakat kaka, torkat golv och diskat och plockat och donat och fejat. Farfar har dragit bort en tand och jag var nog mer nervös över det än han själv. Daniel har klippt gräs och förberett inför morgondagens målning. Jag har pysslat med att göra fint inför kalaset och dekorerat smörgåstårtorna. Blev så inspirerad av Kikki som är så duktig på att ta in blommor och göra fina arrangemang;


Och;


Och;


Och;


Affe fick en fin förvaringsbox av gudmor och gudfar med familj;


Av farmor och farfar fick han nya Foppisar och en bra slant. Av Anette med familj fick han 2 Me&I tröjor, av Nicke med familj fick han en vattenspridarmojäng och en uppblåsbar groda, av oss fick han en ny börs fylld med pengar som han ska spendera imorgon på festivalen, en käpphäst med ljud, ett helt gäng med vattenpistoler, pekböcker och en cool keps. Vi bjöd på smörgåstårta och Mattias favoritkaka.

Igår var vi på tjejfest hos Kikki som bjöd på en fantastiskt god chiligravad lax. Mums var det. Fick riktigt ont i halsen så jag bangade på utgång.

Grattis till syrran och Nicke som firar 10-årig bröllopsdag idag.

Och ännu ett grattis till min prins. Mamma älskar dig.

No comments: