Friday, June 6, 2008

Min Max...

...ligger på sjukhus. I torsdags blev han kanonförkyld och snoret sprutade. Han hostade massor också. På fredag morgon andades han häftigt och det väste om honom. Picknicken blev inte som vi tänkt. Vi for dit och åt, Max blev ännu sämre, så då lämnade vi Affe med Anette och åkte upp på akuten med Max. Först misstänkte de lunginflammation, sedan blev han inlagd på barn och där lät det som de misstänker astma. Jag hoppas verkligen han är bättre nu och att vi får veta vad det är.

Pratade just med D som varit där med honom inatt. Max har haft dropp under natten för att få i sig vätska och andningen enligt D var inte bra med inte heller värst. Ska dit under dagen och kramas med min M.

Krya på dig Max. Jag älskar dig!

1 comment:

Nicola said...

Men ursh! Hemstkt! Alltid är det nått... Huvva! Hälsa max att jag skickar en massa kramar och at han får krya på sig, för snart kommer jag ju.

Tänker på er!
Massa pussar och kramar!