Monday, June 2, 2008

Bajsfestival...

...har vi haft i helgen. Eller rättare sagt Affebaffe. Idag har han endast rallybajsat 5 gånger, så jag hoppas jag kan skicka honom på dagis imorgon. Hörde att det varit kaos på jobbet idag nämnligen.

Ikväll har jag grävt ny rabatt, men jag saknar kantstenar runt om. D är ute och fipplar med växthuset och svär ramsor.

Syrran med familj kommer i helgen. Vad tror du om följande menyer?

Fredag:
Lemon drop
Grillat ostfyllt tunnbröd med avocadosalsa
Grillad entrecote
Potatis i folie
Grillad ananasspett med malibuchokladsås

Lördag:
Daquiri på vattenmelon
Fetaostnachos med guacamole och salsa
Sticky spareribs
Urgröpt bakpotatis med krutrök
Rabarbergrädde med biscoti

Mmm

1 comment:

Nicola said...

Ja tack! Säger jag till det! Låter smaskelismaskens! Särskilt ananas med chokladsås. men jag har ju alltid vart en sucker för efterrätter!