Thursday, June 19, 2008

96...

...på Kvantum igår, 97 vid Coop idag, 98 Sunnanå SK, 901 kvar.

Tårtkalas på Bulleri igår;


Innan dess hade killarna badat med stor entusiasm;


Växthuset är fyllt med 4 sorters tomater, gurka, paprika, physalis, diverse kryddor och ärtskidor;


Rosenbågen är på plats med en vit New dawn och en rosa New dawn. I år kommer även purpurvinda att klättra uppför denna;


Har handlat mat till imorgon. Var på Coop med Max, en ziljarrd med folk och vad händer då? Jag måste kissa, mamma... Idag jävlas saker och ting med mig. Hade handlat en hel vattenmelon som Signe och jag skulle dela på. När Harry kom och skulle hämta den föll den ur kylen, ner på golvet och sprack. Alla delarna hamnade naturligtvis med fruktsidan neråt. Sen tappade jag deras köttförpacking så den sprack också. Sen upptäckte jag att laxförpackningen jag köpt börjat läcka så det var fiskflott halva kylen.

D har lånat hem guitar hero och vi har lirat mot varandra i en guraduell;


Hur roligt och hur svårt som helst. Kan bli en till match ikväll. Nu ska vi käka ost- och baconsallad!


D:-Nu går jag och duschar.
M:-Vill du att Affe och jag ska följa dig?
D:- Nej. Idag duschar jag själv.
M:-Men vill du inte bli intvålad på ryggen?
D.- Nej, inte idag.
Jag:- Han var då storbjuden.
M:- Ja, storbjuden på kalas.


Grattis till Kikki och Matte som firar 10-årig bröllopsdag idag!

1 comment:

Nicola said...

och om några dagar kommer hon...