Thursday, June 26, 2008

Vad hände...

...med sommaren, solen och värmen? Igår var Affe tvungen att ha mössa för det var så kallt och blåsigt. I JUNI!

Jag och Affe gick på 2 promenader medans D målade.


Kom upp i 13718 steg igår. Max är fortfarande i Valliden och Affe är exakt hur mysig som helst. I växthuset växer paprikan;


Och tomaterna, gurkan och Affe växer också;


Några tomater till;


Och till sist physalisen;


På framsidan står denna lila kreation som Max är ansvarig för att vattna;


Känner mig stressad nu. Det ska målas hus, grävas runt huset, kalas ska anordnas, ikväll ska jag bort osv. Så mycket att göra, så lite tid.

Ska strax iväg på stan där jag har några ärenden. (3 timmar) Affe får följa med så kan D måla. Sen ska jag fixa smörgåstårtorna, (1 timme) hinna tvätta av fasaden på andra sidan, (1 timme) duscha och göra mig snygg (4 timmar). Så varför sitter jag här?

No comments: