Wednesday, April 1, 2009

April april...

...din dumma sill.

I morse kom Signe på besök. Jag var hemma och kompledig. Daniel jobbade bara en timme, han var ledig resten av dagen. Jag åkte och handlade, sen solade vi och jag rättade nationella engelskauppsatserna. Barnen skottade bort snön från altanen med lite hjälp av oss alla. Sen pysslade jag lite på väskan men jag måste köpa ett bättre lim imorgon för att kunna montera den. Sen kom svärfar. Vi gjorde tacos, Max gympade och vi spelade kort.


Filmer jag sett i februari;
1. Guldkompassen
2. End of days
3. The changeling
4. Daylight
5. Click
6. Georgia rule
7. 10.000 BC
8. The Oxford murders
9. Patrik 1.5
10. Maria Larssons eviga...
11. Nim´s island
12. Anamorph
13. Schindler´s list
14. The day the earth stood still
15. Seven pounds
16. 24-Redemptioin

Filmer i mars;
1. Gudarna måste vara...2
2. Passengers
3. Fenomen
4. Män som hatar kvinnor
5. Hot Rod
6. Kronvittnet
7. Twilight
8. Rallybrudar
9. Bride wars
10. Livvakterna

No comments: