Sunday, April 19, 2009

Sista lovdagen...

...har spenderats på följande sätt;

Syrran och jag gick en promenad runt Sunnanå. Sen åt vi lunch, de packade och for hem. Familjen Skogly packade in sig i bilen och for och pantade och slängde skrot. När vi kom hem fick Max prova på att cykla för första gången i år. Han hann inte mer än börja så började regnet ösa ner.


Sen körde vi några tvättmaskiner och stökade bort. Strömmen gick och Jimmy var tvungen att komma och hjälpa oss. Sen åt vi pizza och kebab;



Jag gick ännu en kort promenad. Får mycket sammandragningar och ont i både rygg och höft när jag går, så det blir korta svängar.

Ljusrampen är uppsatt för nu har det börjat spira;


Om drygt en vecka ska det sättas massor med fröer och knölar.

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Hej!
Ni verkar haft ett mysigt lov. Å vad jag njutit av att sitta i solen, vilken härlig tid detta är. Jag börjar min första arbetsdag med att VABBA...kul...not...Tuva fick feber igår börjar misstänka halsfluss! Jag böjar ha några VABdagar på nacken nu. Hoppas trenden ska vända någon gång. Vi ses på tis eller ons! Kramkram