Sunday, April 5, 2009

Solen skiner...

...men det är minusgrader. Mu!

Jobbade heldag i fredag med förberedelserna inför KGB. Sen hämtade jag barnen, la mig och sov i 1 1/2 timme och sedan kom Daniel hem. Vi åt middag, såg tv och sen la jag mig för att snutta kudde.

Upp någorlunda tidigt för att jobba igen. Harry och Signe kom för att sitta barnvakt. Iväg till skolan för öppet-hus-dagen. Vår grupp sålde för en tusing ungefär.

Hem och svärmor och svärfar bjöd på mat. Grillat och gott;


Vi spelade kort och såg Robinson. Sen var det natti.

I morse klev barnen upp en stund före mig och tittade på tv. När jag klev upp hittade jag dem i en liten myskoja;


Frukost är gott. Speciellt skinkost;

1 comment:

Familjen Öhlins Blogg said...

Håller med dig till 100% helgen blev alldeles för kort! Men vi ser ljuset i tunneln...3 days to go! Jag var SÅ slut igår kväll det blev snabbmiddag sen soffan hela kvällen. Nya tag imorgon, ha en skön kväll.
Kram