Tuesday, April 28, 2009

En blombukett...

...fick svärmor idag för att hon städade hallen medans jag var hos barnmorskan. Innan jag for såg den ut som sju svåra år och när jag kom hem var det bortplockat och rent. Mycket najs.


Hos barnmorskan gick det bra. Blodsockret och trycket var finemang och järnet låg på 130. Lilla Larvens hjärtljud var 147. Sen pysslade vi med lite annat, men det kom vi överens om att vi inte skulle berätta för någon annan. ;)

Gjorde bort lite rättning när jag kom hem. Sen drog Signe och jag på stan där jag inte handlade någonting. Billigt och bra.

Middag och en promenad så det blev 10k på stegis idag!

Igår ringde Kikki och kollade om jag fått tag i vita ranunkellökar. Annars hade hon tänk överraska mig med det! Tänk, vilka underbara vänner man har!

No comments: