Wednesday, April 8, 2009

Nu är det onekligen...

...påsklov. Äntligen!

Daniel var ledig idag så när jag kom hem åkte vi och käkade lunch på Max. Pojkarna fick varsin glass efter maten och var både mycket nöjda och mycket kladdiga. Daniel var dock inte lika nöjd eftersom hans dator lagt av. Att laga den skulle kosta 9 lakan. Jag tror inte det... Så här suckas och stönas det om vart annat. 2 trasiga datorer och en uppbrunnen X-box. Det var den skatteåterbäringen.

Max är idag på sista gympapasset för den här gången. Jag har bokat pysselkväll nästa vecka med två dagismammor. Ska verkligen försöka få några layouts gjorda under lovet.

Eftersom jag inlett de senaste två loven med magsjuka så är det nu nedräkning. har jag inte lite ont i magen? Näe, inte ännu.

Igår när jag skulle lägga mig satte Lilla Larven igång med ett raveparty i magen. Ett tag trodde jag att h*n skulle komma ut genom naveln. Sen har jag gått och fått RLS också. Hur ball är det?

No comments: