Wednesday, April 29, 2009

En riktigt bra dag...

...har det varit idag.

Vi körde iväg lite skräp på en lånad släp och jag hittade tussilago på skroten. I min egen rabatt har blåsippan börjat blomma;


Till mellis åt vi vattenmelon, Affes favorit;


Signe, Harry och jag åkte och handlade på Coop. Köpte 12 små flaskor Loka för 6 kronor sammanlagt. Nånting måste ha blivit fel där. Till middag åt vi grillkorv och pommes. Lite kortspel till kaffet. Vallidenborna drog hem och jag gick en långpromenad på 50 minuter så det blev 10k på stegis idag också.

Idag fick jag ett trevligt telefonsamtal. Det var Affes gudföräldrar Kikki och Matte som erbjöd sig att hålla Affes 3-årskalas hemma hos dem. Det känns hur skönt som helst. Nog med förslag!

Vi är verkligen välsignade med fantastiska människor runt omkring oss som är omtänksamma och bryr sig om oss. Tack för det!

No comments: