Thursday, September 13, 2007

Dagens applåd...

... går till alla ensamstående föräldrar där ute. Ni gör det bra... Daniel har varit sjuk i veckan, både förkyld och har migrän, vilket innebär att jag har varit mer eller mindre ensamstående. Mitt tålamod är noll, nichts, nada, bubkas, didley squat, niente, inkentingen, zero. Jag är slut som artist. Önskar EXTRA mycket nu att mamma hade varit i livet...


Affe fick en bula idag på dagis. Den syns inte riktigt här.
Det har fotograferats på Bulleri idag. Fröken Elin berättade om hur fotografen försökt få alla att le på gruppbilden med skämt av alla de slag. Max hade reagerat med att se extra sur ut. Vi snackar "inte ett leende före lunch". Det ska med andra ord bli spännande att se dessa bilder som man ska punga ut skjortan för.

I helgen väntar 20 stycken "Boken om mig" som ska rättas. Hann med 6 stycken idag, på 2 timmar... You do the math...
På lördag kommer Hoodarna och ska förgylla min kväll. Tack gode Gud för vänner.


Är det bara jag som ser hur stor Max har blivit? Om 2 år går han inte på Bulleri längre. Gawahasfdklweiru...

Nu ska jag peppa upp mig själv inför helgen och samla ny kraft. Det blir nog lite "Heroes" och "Idol" innan natti natti. Gårdagen favvokommentarer;

"-Tror du på dina kompisar när dom säger att du sjunger bra?
-Ja.
-Tror du på jultomten också?"

Samt:

"När du sjunger nu, sitter jag och funderar över en grej. Jag undrar om den där dörren där borta öppnas inåt eller utåt. Kan du gå och kolla det åt mig?"

Swartling rules...

No comments: