Friday, September 21, 2007

Kikki...

...this one´s for you, baby;


Här är buskarna jag pratade med dig och Andrea om. Vill du se dom IRL så åk till Sunnanå kyrka. Jag tycker detta är vackert. Om jag hade en STOR gård skulle jag ha så här i ett hörn.

Veckans reflektioner;

1. Jag förvånas över att jag fortfarande blir förvånad. (på jobbet)
2. Andrea smyger med att hon är trädgårdsexpert och det visar sig att hon kan latinska namn på buskar och blommor... I am on to you, girl!
3. Jag har tandvärk, tanden jag håller på att rotfylla gör ont.
4. Jag har sett oerhört lite filmer denna månad. Sabla "Heroes"...
5. Hejar på Marie Picasso i Idol. Du sjunger fantastiskt, men gråt inte hela tiden...
6. Jag har börjat om med Atkins och har i veckan inte haft orken/humöret att vara "jag". Hoppas jag är tillbaka till veckan.

Är du inte med mig, är du emot mig...

1 comment:

Kikki said...

Oj, så hedersamt med en blogg med mitt namn som rubrik! Thank you sister !! Buskarna är verkligen jättevackra. Nu ska jag till biblioteket och låna trädgårdsböcker, i morgon ska jag inspireras på Rydlinge. Vad saknas? Pengar....Tid.....Ha en skön lördagskväll!
Your sister. Always WITH you.