Thursday, September 20, 2007

Om exakt 2 månader...

...sitter vi på flyget till Thailand. Efter en minst sagt knepig dag kan man ju inte annat än vara glad vid tanken på det. Men nu är det helg, eller ska jag säga "helg" med tanke på att jag har föräldratjänst på Bulleri imorgon mellan 10-14. Har i alla fall varit på Sonias Deli-bod idag, en mycket trevlig kvinna som vet vad service är. Fick smaka olika ostar och inhandlade en Pecorino- ost med tryffelsmak och en Ubriaco Amarone-ost. Need I say Smaskelismaskens? Ulle; nästa gång vi ses ska vi storhandla där!

Var på H&M och köpte 2 par byxor och 2 tröjor till Max. När jag visade honom dom vände han sig om och låtsades prutta... Vems son är det där egentligen? För så skulle aaaldrig min son göra!

Har även plockat in sommarens lilla skörd av tomater så dom inte ska frysa sönder. Dom får helt enkelt mogna inne. Nästa år hoppas jag att jag har ett växthus och betydligt fler tomater.

Har idag jagat 001... 013 var det närmaste jag kom. Såg dock 999, så jag kanske ska börja bakifrån istället...

This is Erika Skogly, signing off.

No comments: