Tuesday, September 25, 2007

Om jag får höra ordet...

..."ägd" en enda gång till idag, kan det hända att jag exploderar. Eller imploderar.

Men ögonen är nästan helt bra i alla fall. Det var några på jobbet som trodde att jag gråtit och frågade hur det stod till. Svärfar ringde i kväll efter att ha sett min blogg och frågade om jag levde...

Annars kan man ju säga att ännu en jävulstisdag är strax lagd till handlingarna. Det började redan imorse med att Max jacka spårlöst försvunnit från igårkväll. Misstänkte att den befann sig på samma planet som alla nappar och enstaka sockar... Alla mammor därute vet vad jag talar om... Kom i alla fall iväg till Bulleri och upptäckte att jag glömt vagnen hemma. Blorg! Många "bajs" och "ägd" senare sitter jag nu här. Resten av veckan känns hanterbar. Skönt.

Fick grejerna från Panduro idag. Säga vad man vill, men dom är mästare på att packa STORA paket med LITE innehåll. Men lite trevligheter rymde allt paketet.

Nu har jag ett möte med House MD och sedan godnatt.

1 comment:

Baz said...

Nice blog!


See you on
calabazablog.blogspot.com