Tuesday, September 18, 2007

Vid 11.45 igår tog orken slut...

...och då hade jag 2X80 minuter hk kvar. Men eftersom man är Stålkvinnan, samlade man ihop sina rester och pallrade sig iväg. Och det gick ju... någorlunda. Att ha hk med 8c kan ibland vara surrealistiskt, men underhållande; allt från punkterande av byxor med potatissticka till ninjagrepp från oväntat håll. Lite smileys i smör på plåt är ju heller aldrig fel. Lite senare på kvällen var det dags för scrapkväll på Bulleri och här kommer kvällens alster;









Ja, ni ser rätt. Det blev inget gjort. Jag hade en idé men sen blev det liksom inget. Platt fall. Jag måste framkalla till nästa träff och ha planerat min lo in i minsta detalj. Trist.

Idag är det K-dag=no kids. LAPen väntar... I can´t wait.

1 comment:

Nicola said...

HAha! Jag trodde att vår dator inte fick fram bilden :]